Goedgekeurd kwaliteitsstatuut ggz – Instelling format C

Per 1 januari 2017 zijn alle aanbieders van ‘geneeskundige ggz’, dat wil zeggen generalistische basisggz en gespecialiseerde ggz binnen de Zorgverzekeringswet, verplicht een kwaliteitsstatuut openbaar te maken. Dit betreft een goedgekeurd kwaliteitsstatuut.

 

I. Algemene informatie

1. Gegevens ggz-aanbieder

Naam instelling zoals bekend bij KVK: Stichting Hervitas

Hoofd postadres straat en huisnummer: Huis ter Heideweg 14

Hoofd postadres postcode en plaats: 3705LZ Zeist

Website: www.www.hervitas.nl

KvK nummer: 69997128

AGB-code 1: 22220997

 

2. Gegevens contactpersoon/aanspreekpunt

Naam: Fred Steutel

E-mailadres: fsteutel@hervitas.nl

Tweede e-mailadres

Telefoonnummer: 0653182965

 

3. Onze locaties vindt u hier

https://www.hervitas.nl/contact/

 

4. Beschrijving aandachtsgebieden/zorgaanbod:

4a. Beschrijf in maximaal 10 zinnen de algemene visie/werkwijze van uw instelling en hoe uw patiëntenpopulatie eruit ziet. Bijvoorbeeld: Op welke problematiek/doelgroep richt uw instelling zich, betrekt u familie/omgeving in de behandeling, past u eHealth(toepassingen) toe, etc.:

Hervitas is een gespecialiseerde GGZ instelling. Wij bieden een ambulante behandeling voor verslavingsproblematiek, waarbij wij gespecialiseerd zijn in game- en gokverslaving. (Andere gespecificeerde disruptieve impulsbeheersings- of andere gedragsstoornissen). De familie (het systeem) betrekken wij intensief bij het behandelprogramma. Comorbide problematiek, gerelateerd aan de verslaving, wordt zoveel behandeld. De behandeling is intensief en vraagt intrinsiek motivatie commitment van de cliënt. Uit de cliënttevredenheidscijfers en onderzoek van de Universiteit Utrecht laat zien dat wij een effectieve en efficiënte behandeling bieden.

4b. Patiënten met de volgende hoofddiagnose(s) kunnen in mijn instelling terecht:

Overige aan een middel

4c. Biedt uw organisatie hoogspecialistische ggz (3e lijns ggz):

Nee

4d. Heeft u nog overige specialismen: (optioneel, meerdere antwoorden mogelijk):

Overig, namelijk: Diagnose 312.31 gokverslaving en eventueel onderliggende problematiek

5. Beschrijving professioneel netwerk:

Hervitas werkt ten behoeve van de behandeling van patiënten/cliënten/patiëntenzorg samen met de volgende partners:

– Huisartsen en POH ggz, in de functie van verwijzers en/of ondersteunend bij farmacotherapie

– Zelfstandige psychiaters voor verwijzen over en weer

Stichting Naast, samenwerken met betrekking tot het naasten en/of familieprogramma

– Zelfhulporganisatie AGOG (AGOG hecht eraan te vermelden dat zij volkomen onafhankelijk opereert)

NuGGZ.

Op het moment van schrijven heeft Hervitas geen structurele samenwerkingsafspraken met de bovengenoemde partijen.

6. Onze instelling biedt zorg aan in:

Omdat in het Zorgprestatiemodel nog wordt gewerkt met een onderscheid in basis- en specialistische ggz wordt tijdelijk deze vraag ook opgenomen in het kwaliteitsstatuut. Dit onderscheid zal in de toekomst vervallen en dan blijft uitsluitend de indeling in categorieën over.

6a. Stichting Hervitas heeft aanbod in: de gespecialiseerde-ggz:

Als regiebehandelaar kan een psychiater, klinisch psycholoog, verslavingsarts KNMG en een GZpsycholoog optreden

6b. Stichting Hervitas heeft aanbod in de categorieën van complexiteit van situatie:

Categorie A Indicerend regiebehandelaar:

Indicerend regiebehandelaar: psychiater, klinisch psycholoog, verslavingsarts KNMG of een GZpsycholoog.

Categorie A Coördinerend regiebehandelaar:

Coördinerend regiebehandelaar: psychiater, klinisch psycholoog, verslavingsarts KNMG of een GZpsycholoog.

Categorie B Indicerend regiebehandelaar:

Indicerend regiebehandelaar: psychiater, klinisch psycholoog, verslavingsarts KNMG of een GZpsycholoog.

Categorie B Coördinerend regiebehandelaar:

Coördinerend regiebehandelaar: psychiater, klinisch psycholoog, verslavingsarts KNMG of een GZpsycholoog.

7. Structurele samenwerkingspartners

Stichting Hervitas werkt ten behoeve van de behandeling en begeleiding van patiënten/cliënten samen met (beschrijf de functie van het samenwerkingsverband en wie daarin participeren (vermeldt hierbij NAW-gegevens en website)):

Samenwerkingspartners:

Huisartsen, in de functie van verwijzers en/of ondersteunend bij farmacotherapie

Zelfstandige psychiaters, verwijzen over en weer

NuGGZ (www.nuggz.nl)

Triora (www.triora.nl)

 

II. Organisatie van de zorg

8. Lerend netwerk

Stichting Hervitas geeft op de volgende manier invulling aan het lerend netwerk van indicerend en coördinerend regiebehandelaren. Indien u een kleine zorgaanbieder bent (2 -50 zorgverleners), dient u ook aan te geven met welke andere zorgaanbieder u zich heeft verbonden om dit lerend netwerk mogelijk te maken.

Intercollegiaal intervisie groepen van verslavingsartsen KNMG en psychiaters werkend o.a. bij Triora, Brijder en NUGGZ

 

9. Zorgstandaarden en beroepsrichtlijnen

Stichting Hervitas ziet er als volgt op toe dat:

9a. Zorgverleners bevoegd en bekwaam zijn:

Voordat behandelaren worden ingezet bij de zorgverlening worden diploma’s en beroepskwalificaties geverifieerd en zoveel als mogelijk een kopie opgenomen in dossier.

Tevens zal een kopie van de BIG-registratie of AGB-registratie hierin worden opgenomen. Bovendien zal een bewijs van goed gedrag (een VOG) in het dossier opgenomen worden.

Middels functioneringsgesprekken zal bevoegdheid en bekwaamheid getoetst worden.

Medewerkers wordt maandelijks supervisie geboden voor persoonlijke ontwikkeling en zorginhoudelijke aspecten.

9b. Zorgverleners volgens kwaliteitsstandaarden, zorgstandaarden en richtlijnen handelen:

Hervitas heeft haar zorgaanbod ontwikkeld, in samenwerking met het multidisciplinaire behandelteam, op basis van een uitgebreid behandelprogramma waarbij gebruik wordt gemaakt van cognitieve gedragstherapie en psycho-educatie. Beide behandeltechnieken worden zowel tijdens de groeps- als de individuele behandeling ingezet. Dit alles gebaseerd op de visie dat naast professionele- en ervaringsdeskundigheid lotgenotencontact en groepsprocessen erg belangrijk zijn in herstel en het vergroten van autonomie. Om de kwaliteit van de zorg en onze zorgprogramma’s te handhaven werkt Hervitas volgens de GGZ-richtlijnen. Deze richtlijnen zijn ontwikkeld onder auspiciën van de Landelijke Stuurgroep en/of het Trimbos instituut en worden GGZ breed gehanteerd. Daarnaast is de zorg brede Governance code de basis voor het werken volgens zorgpaden en adequate tijdregistratie teneinde doelmatige en efficiënte zorg te verlenen.

De regiebehandelaar stelt samen met de cliënt een behandelplan op.

Behandeldoelen en methoden zijn opgenomen in het behandelplan en worden tijdens het wekelijkse MDO besproken.

9c. Zorgverleners hun deskundigheid op peil houden:

Professionals moeten er zelf voor zorgen dat zij geregistreerd blijven in voor hen geldende registers.

Bijvoorbeeld het BIG-register of een vergelijkbaar erkend register. Er wordt periodiek gecontroleerd of zorgprofessionals aan hun registratieverplichtingen voldoen. Deskundigheidsbevordering, opleidingsmogelijkheden, super- en intervisie worden vanuit de organisatie gefaciliteerd en gestimuleerd. De behandelaar voert het behandelplan uit onder de verantwoordelijkheid van de regiebehandelaar. Eventuele afwijkingen wordt tijdig in een MDO besproken. Veranderingen kunnen alleen door een regiebehandelaar worden doorgevoerd.

 

10. Samenwerking

10a. Samenwerking binnen uw organisatie en het (multidisciplinair) overleg is vastgelegd en geborgd in het professioneel statuut (kies een van de twee opties):

Ja

10b. Binnen Stichting Hervitas is het (multidisciplinair) overleg en de informatie-uitwisseling en -overdracht tussen indicerend en coördinerend regiebehandelaar en andere betrokken behandelaren als volgt geregeld (beschrijf wat u heeft geregeld voor het uitvoeren van de (multidisciplinaire) overleggen, o.a. samenstelling, overlegfrequentie, wijze van verslaglegging):

Binnen Hervitas werken onze zorgprofessionals zelfstandig, binnen de grenzen van hun bevoegdheid en bekwaamheid. Desalniettemin is er sprake van een multidisciplinaire samenwerking bij iedere behandelvorm die aangeboden wordt. Tijdens verschillende momenten gedurende het gehele behandeltraject vinden er multidisciplinaire overleggen plaats. Na afronding van de intakeprocedure vindt het multidisciplinaire indicatieoverleg plaats. Hier zal een advies voor behandeling afgegeven worden welke gestaafd is aan de verwijscriteria voor specialistische behandeling. Gedurende de behandeling vindt er wekelijks een multidisciplinair overleg plaats om de behandeling van de cliënt en diens voortgang te evalueren en aan de hand van het behandelplan zo nodig de behandeldoelen bij te stellen. Tussentijds kan er ook multidisciplinair overleg plaatsvinden tussen de regiebehandelaar en de persoonlijk begeleider van cliënt indien er zich tijdens de behandeling specifieke vraagstukken of crisissituaties voordoen. De multidisciplinaire overleggen en de belangrijkste informatie met betrekking tot verdere behandeling of andere benodigde stappen wordt per cliënt in het digitaal patiëntendossier (EPD) vastgelegd.

10c. Stichting Hervitas hanteert de volgende procedure voor het op- en afschalen van de zorgverlening naar een volgend respectievelijk voorliggend echelon:

Tijdens de multidisciplinaire behandelplanbespreking is het op- of afschalen van de zorgverlening dan wel behandelvorm een vast onderdeel. Er wordt ook met cliënt geëvalueerd of de aangeboden behandelvorm nog steeds passend is bij de hulpvraag van cliënt, of dat er door bijvoorbeeld een terugval gekeken moet worden of de behandeling dient te worden opgeschaald of zelfs beëindigd dient te worden. Indien de behandeling wordt bijgesteld wordt het behandelplan in overleg met cliënt aangepast en opnieuw door cliënt ondertekend.

10d. Binnen Stichting Hervitas geldt bij verschil van inzicht tussen bij een zorgproces betrokken zorgverleners de volgende escalatieprocedure:

Binnen Hervitas werken onze zorgprofessionals zelfstandig, binnen de grenzen van hun bevoegdheid en bekwaamheid. Door de regelmatige overleggen tussen de zorgverleners (zie hierboven beschreven) worden geschillen voorkomen. Mocht er in de toekomst toch een onoverbrugbaar verschil van mening ontstaan, dan is de eerste geneeskundige degene die het uiteindelijke behandelbeleid bepaalt.

11. Dossiervoering en omgang met patiëntgegevens

11a. Ik vraag om toestemming van de patiënt/cliënt bij het delen van gegevens met niet bij de behandeling betrokken professionals:

Ja

11b. In situaties waarin het beroepsgeheim mogelijk doorbroken wordt, gebruik ik de daartoe geldende richtlijnen van de beroepsgroep, waaronder de meldcode kindermishandeling en huiselijk geweld (bij conflict van plichten, vermoeden van kindermishandeling of huiselijk geweld), het stappenplan materiële controle en ik vraag het controleplan op bij de zorgverzekeraar (bij materiële controle):

Ja

11c. Ik gebruik de privacyverklaring als de patiënt/cliënt zijn diagnose niet kenbaar wil maken aan zijn zorgverzekeraar/ NZA:

Ja

 

12. Klachten en geschillenregeling

12a. Patiënten/cliënten kunnen de klachtenregeling hier vinden (kies een van de twee opties):

Link naar klachtenregeling: https://www.hervitas.nl/klachten-geschillen/

12b. Patiënten/cliënten kunnen met geschillen over een behandeling en begeleiding terecht bij

Naam geschilleninstantie waarbij instelling is aangesloten: https://geschillencommissieeza.nl/patienten/

Contactgegevens: Geschillencommissie EZa Zusterplein 22 3702 CB Zeist Tel: +31 (0) 30 697 0817

info@geschillencommissie-eza.nl

De geschillenregeling is hier te vinden:

Link naar geschillenregeling: https://geschillencommissie-eza.nl/patienten/

III. Het behandelproces – het traject dat de patiënt in deze instelling doorloopt

 

13. Wachttijd voor intake/probleemanalyse en behandeling en begeleiding

Patiënten/cliënten vinden informatie over wachttijden voor intake en behandeling en begeleiding via deze link of document (en kunnen deze telefonisch opvragen). De informatie is –indien het onderscheid van toepassing is– per zorgverzekeraar en per diagnose.

Link naar wachttijden voor intake en behandeling: https://www.www.hervitas.nl

14. Aanmelding en intake/probleemanalyse

14a. De aanmeldprocedure is in de organisatie als volgt geregeld (wie ontvangt de telefonische aanmelding, wie doet de intake, hoe verloopt de communicatie met de patiënt):

Aanmelding voor ons behandelprogramma kan via telefoon, website of e-mail. Voor het plannen van een intake is er een telefonische screening. Hierin wordt o.a. de ernst van de problematiek, de intrinsieke motivatie en eventuele contra- indicaties uitgevraagd. De cliënt dient in het bezit te zijn van een geldige verwijsbrief en actueel medicatieoverzicht van de huisarts of medisch specialist. De intake zal worden ingepland door het secretariaat. Voordat het intakegesprek kan plaatsvinden controleren wij de identiteit van de cliënt aan de hand van legitimatiebewijs en vragen de volgende documenten aan te leveren of te ondertekenen:

– verwijsbrief

– medische toestemmingsverklaring voor het uitwisselen van informatie met huisarts en/of eventuele andere verwijzers

– akte van cessie indien van toepassing

– ondertekening consent verplicht eigen risico

Tijdens het intakegesprek is er een gesprek met een regiebehandelaar en vervolgens een gesprek met een therapeut. Middels triage wordt er een heldere screening uitgevoerd. Vanuit het multidisciplinaire indicatieoverleg, welke plaatsvindt aan het einde van de intakeprocedure, zal een advies voor behandeling afgegeven worden welke gestaafd is aan de verwijscriteria voor specialistische behandeling. De regiebehandelaar zit het MDO voor en is verantwoordelijk voor de vaststelling van de diagnose. Het behandeladvies zal aan de cliënt worden voorgelegd en indien deze akkoord gaat kan de behandelovereenkomst worden ondertekend en de behandeling worden gestart.

14b. Binnen Stichting Hervitas wordt de patiënt/cliënt doorverwezen naar een andere zorgaanbieder met een passend zorgaanbod of terugverwezen naar de verwijzer –indien mogelijk met een passend advies- indien de instelling geen passend aanbod heeft op de zorgvraag van de patiënt/cliënt:

Ja

 

15. Indicatiestelling

Beschrijf hoe de intake/probleemanalyse en indicatiestelling binnen uw instelling is geregeld (hoe komt de aanmelding binnen, hoe komt de afspraak met de patiënt/cliënt voor de intake tot stand, wie is in de intakefase de indicerend regiebehandelaar en hoe komt die beslissing tot stand (afstemming met patiënt/cliënt), waaruit bestaan de verantwoordelijkheden van de indicerend regiebehandelaar bij het stellen van de diagnose)

Wanneer een cliënt zich aanmeld dan wordt nagegaan wat de wensen van betrokkene zijn en in hoeverre Hervitas hierbij kan helpen. Er wordt uitleg gegeven over de aard van de behandeling en de daaraan verbonden kosten. Deze informatie is overigens ook op de website te vinden. Indien de cliënt dat wenst kan er een oriënterende gesprek gepland worden waarin uitgebreider gesproken kan worden. Vervolgens kan er een afspraak voor een intake gepland worden. Wij streven er naar dit binnen 1 week te laten plaats vinden. De cliënt krijgt een bevestiging van deze afspraak per e-mail. In dit bericht wordt het belang van de aanwezigheid van een “belangrijke andere” (partner, ouder, vriend) bij de intake benadrukt.

De intakeprocedure bestaat uit een gesprek met één van onze therapeuten én aansluitend een gesprek met een regiebehandelaar. In samenspraak met deze twee functionarissen (MDO) wordt een diagnose en een DSM-V classificatie vast gesteld. De regiebehandelaar indiceert het individuele traject en eventuele specifieke behandelonderdelen zoals systeemgesprekken bij een systeemtherapeut. Het behandelplan wordt opgesteld door de behandelaar en regiebehandelaar.

Direct aansluitend krijgt de patiënt een advies, dat bestaat uit onze overwegingen betreffende diagnose en geïndiceerde behandeling. Dit advies baseren wij mede op de beslisboom (triage) van “Resultaten Scoren”. Als ondersteuning daarbij worden de ROM-instrumenten MATE en MANSA afgenomen. Tijdens het adviesgesprek is de “belangrijke andere” aanwezig.

Wanneer de cliënt hier toestemming voor heeft verleend, wordt de huisarts op de hoogte gebracht of cliënt al dan niet in behandeling is genomen middels een brief.

 

16. Behandeling en begeleiding

16a. Het behandelplan wordt als volgt opgesteld (beschrijving van proces en betrokkenheid van patiënt/cliënt en (mede-)behandelaren, rol (multidisciplinair) team):

Het behandelplan wordt bij aanvang van de behandeling opgesteld en voor akkoord getekend door de cliënt. Bij verschillende levensgebieden worden doelen opgesteld en acties daaraan verbonden, welke tijdens multidisciplinaire overleggen en tijdens individuele gesprekken tussen cliënt en de persoonlijk begeleider worden geëvalueerd. Gedurende het behandelproces kunnen de doelen zoals beschreven in het behandelplan worden bijgesteld. Dit kan naar aanleiding van een specifieke zorgbehoefte van de cliënt of een advies vanuit het multidisciplinair behandelteam/mede behandelaren. Het behandelplan is een procesbeschrijving van de behandeling van de cliënt en een individuele vertaling van het zorgprogramma.

16b. Het centraal aanspreekpunt voor de patiënt/cliënt tijdens de behandeling is de coördinerend regiebehandelaar (beschrijving rol en taken regiebehandelaar in relatie tot rol en taken medebehandelaars):

De regiebehandelaar is eindverantwoordelijk voor de behandeling en het medisch dossier van de cliënt. De therapeut coördineert het zorgproces en is aanspreekpunt voor cliënt, diens naasten of de wettelijk vertegenwoordiger. De regiebehandelaar draagt zorg voor de opstelling, uitvoering en eventuele bijstelling van het behandelplan.

Volgens de eisen van het Kwaliteitsstatuut moet de regiebehandelaar met wie intake plaatsvond het eerste aanspreekpunt zijn tussen intake en start behandeling . In behandelplan wordt bepaald wie tijdens de behandeling de regiebehandelaar blijft/wordt.

Bij Hervitas is in de praktijk de eerste aanspreekpunt de ‘therapeut’ of ‘persoonlijk begeleider’ (16a) op de website ‘counselor’ genoemd.

16c. De voortgang van de behandeling wordt binnen Stichting Hervitas als volgt gemonitord (zoals voortgangsbespreking behandelplan, evaluatie, vragenlijsten, ROM):

Tijdens deelname aan ons behandelprogramma’s is het van belang om de continuïteit van de behandeling voor de cliënt te bewaken. De therapeut ziet de cliënt frequent voor een individueel gesprek. Hierbij worden de behandeling en het psychisch functioneren van de cliënt geëvalueerd, waarbij de doelen zoals geformuleerd in het behandelplan centraal staan. Zo kunnen doelen voor de cliënt aangepast worden en kan er zorg op maat aangeboden worden. Naast deze individuele gesprekken komt het multidisciplinaire behandelteam regelmatig samen voor een behandelbespreking, waarin de voortgang van cliënten besproken wordt. De regiebehandelaar zit het MDO voor en besluit zo nodig tot aanpassen of beëindigen van het behandelplan..

16d. Binnen Stichting Hervitas reflecteert de coördinerend regiebehandelaar samen met de patiënt/cliënt en eventueel zijn naasten de voortgang, doelmatigheid en effectiviteit van de behandeling als volgt (toelichting op wijze van evaluatie en frequentie):

De regiebehandelaar is verantwoordelijk voor een goede en tijdige evaluatie van de voortgang van de behandeling. Hierbij wordt niet alleen de voortgang maar ook de behandeldoelen van cliënt geëvalueerd alsmede de hulpvraag en zorgbehoefte van cliënt. Dit gebeurt tijdens enerzijds continu in de afstemming met behandelaren tussen de sessies door, in het MDO en tijdens individuele gesprekken met regiebehandelaar op ten minste moment X. Extra gesprekken kunnen altijd op initiatief van de regiebehandelaar of patiënt zelf worden gevoerd als één van beide daartoe aanleiding ziet. Er wordt gekeken of de behandelvorm nog passend is en of er bij het afronden van de van de behandeling een resterende hulpvraag is. Effectiviteit van de behandeling wordt tevens gemeten door middel van ROM (Mansa). De regiebehandelaar voert een eindgesprek met cliënten en stuurt een eindbrief naar verwijzer waarmee hij tegelijkertijd client terug verwijst naar verwijzer.

16e. De tevredenheid van patiënten/cliënten wordt binnen Stichting Hervitas op de volgende manier gemeten (wanneer, hoe):

Voor het meten van patiënttevredenheid maken we gebruik van de CQI-vragenlijst. Deze meting zal jaarlijks plaatsvinden. Daarnaast vragen wij aan het einde van de behandeling aan iedere cliënten de evaluatievragenlijst in te vullen en hun ervaringen te delen op Zorgkaart Nederland.

 

17. Afsluiting/nazorg

17a. De resultaten van de behandeling en begeleiding en de mogelijke vervolgstappen worden als volgt met de patiënt/cliënt en diens verwijzer besproken (o.a. informeren verwijzer, advies aan verwijzer over vervolgstappen, informeren vervolgbehandelaar, hoe handelt instelling als patiënt/cliënt bezwaar maakt tegen informeren van verwijzer of anderen):

Aan het einde van de behandeling wordt er een eindbrief opgesteld met daarin het beloop van de behandeling, de DSM-classificaties, eventuele medicatie en de conclusie. Wanneer er indicatie is voor verdere behandeling elders, wordt er in overleg met de cliënt een verwijsbrief opgesteld door de therapeut en de regiebehandelaar. In de eindbrief aan de huisarts wordt vermeld waarnaar de patiënt wordt doorverwezen. Wanneer de patiënt geen toestemming geeft tot overleg met de huisarts, wordt er geen brief naar de huisarts verzonden.

Clienten wordt een jaar lang nazorg geboden. Iedere maandagavond kunnen cliënten deelnemen aan de nazorgavond bij Hervitas, onder begeleiding van therapeuten en/of ervaringsdeskundigen.

17b. Patiënten/cliënten of hun naasten kunnen als volgt handelen als er na afsluiting van de behandeling en begeleiding sprake is van crisis of terugval:

Na afronding van de behandeling kunnen cliënten en hun naasten in geval van crisis of terugval

telefonisch contact opnemen. Mocht er indicatie zijn voor vervolgbehandeling, dan kan er een gesprek worden gepland met de therapeut en/of regiebehandelaar.

 

IV. Ondertekening

Naam bestuurder van Stichting Hervitas:

FP Steutel

Plaats:

Zeist

Datum:

22-05-2019

Ik verklaar dat ik me houd aan de wettelijke kaders van mijn beroepsuitoefening,

handel conform het Landelijk kwaliteitsstatuut ggz en dat ik dit kwaliteitsstatuut

naar waarheid heb ingevuld:

Ja

Bij het openbaar maken van het kwaliteitsstatuut voegt de ggz-instelling de volgende bijlagen op de registratiepagina van www.ggzkwaliteitsstatuut.nl toe:

Een afschrift/kopie van het binnen de instelling geldende kwaliteitscertificaat (HKZ/NIAZ/JCI en/of ander keurmerk);

Zijn algemene leveringsvoorwaarden;

Het binnen de instelling geldende professioneel statuut, waar de genoemde escalatie-procedure in isopgenomen.